جزئیات مقاله

نصب توری مرغی مناسب جهت پوشاندن بالکن ، حیات خلوت ، پنجره ، نورگیر :

در بازار انواع توری مرغی با جنس و ابعاد مختلف وجود دارد که هرکدام کاربرد ، مزایا و معایب خود را دارند. 

نصب توری مرغی مناسب در بالکن و حیات خلوت و پوشاندن پنجره ها و پاسیو 

توری مرغی ها چه تفاوت هایی با هم دارند؟ و نصب آن چگونه است؟ نصب کدام توری مرغی کم هزینه تر است؟ مقاومت کدام توری مرغی بیشتر است؟

در بازار انواع توری مرغی وجود دارد که از نظر طرح ، رنگ ، ابعاد ، و جنس باهم متفاوت اند. اندازه شبکه و سوراخ های انواع توری مرغی نیز فرق دارد. به صورت کلی از نظر جنس دونوع توری مرغی پلاستیکی و فلزی در بازار موجود میباشد که خود آن نیز دارای انواع گوناگونی میباشد. 

توری مرغی پلاستیکی

مزایا و معایب نصب توری مرغی پلاستیکی در بالکن ، پاسیو ، حیات خلوت ، پنجره ها : توری مرغی پلاستیکی تنوع زیادی در ابعاد و رنگ و اندازه سوارخ و شبکه ها دارد وزن و ضخامت آنها نیز متفاوت است از مزایای نصب توری مرغی پلاستیکی میتوان به نصب راحت آن نسبت به نصب توری مرغی فلزی اشاره کرد هزینه خرید و نصب توری مرغی پلاستیکی در مقایسه با توری مرغی فلزی کمتر است و از تنوع رنگی نیز برخوردار میباشد اما از معایب نصب توری مرغی پلاستیکی در بالکن و پاسیو و حیات خلوت استحکام کمتر و مقاومت پائین آن در برابر نور خورشید میباشد.

نصب توری مرغی فلزی

مزایا و معایب نصب توری مرغی فلزی در حیات خلوت ، بالکن ، پاسیو ، و پنجره ها : توری مرغی فلزی نیز داری انواعی مختلف در جنس و ابعاد از نظر طول و عرض میباشد از مزایای نصب توری مرغی فلزی در حیات خلوت ، بالکن ، پاسیو استحکام بالای  آن نسبت به توری مرغی پلاستیکی میباشد همچنین توری مرغی فلزی داری مقاومتی بالا در برابر نور خورشید است طول عمر بیشتر و عدم زنگ زدگی در نوع گالوانیزه آن نیز از مزایای نصب توری مرغی فلزی میباشد. 

جهت نصب توری مرغی در بالکن و حیات خلوت و پوشاندن پاسیو و پنجره ها از چه نوع توری مرغی استفاده کنیم :

به نظر میرسد انتخاب نوع توری مرغی به هدف و مکان آن بستگی دارد. به طور مثال اگر هدف از نصب توری مرغی در بالکن و حیات خلوت ممانعت از ورود پرندگان باشد میبایست توری مرغی را انتخاب کنیم که دارای شبکه یا سوراخ های کوچک باشد. یا اگر مکان نصب توری مرغی در مجاورت آفتاب نباشد میتوان با صرف هزینه ای کمتر از توری مرغی پلاستیکی استفاده نمود و اگر هدف از نصب توری مرغی در پاسیو و یا بالکن و حیات خلوت برای مدت طولانی بوده و ودر مجاورت آفتاب نیز باشد بهتر است از توری مرغی فلزی استفاده کنیم در نظر داشته باشید توری مرغی فلزی گالوانیزه گزینه ای مناسب جهت جلوگیری از زنگ زدگی میباشد. و همچنین شرایط دیگر را نیز جهت انتخاب ضخامت توری مرغی در نظر باید داشت. پس برای نصب توری مرغی در بالکن و حیات خلوت و پوشاندن پنجره ها و پاسیو، ابعاد ، اندازه شبکه ها ، مکان نصب توری مرغی ، قیمت ، رنگ ، ضخامت و جنس آن میتواند در انتخاب شما موثر باشد.  شرکت ارتفاع کاران افرا با پرسنلی کار آزموده میتواند تجربیات خود را به صورت رایگان در زمینه انتخاب نوع توری مرغی در اختیار شما قرار دهد همچنین شرکت ارتفاع کاران افرا به روش کار در ارتفاع و با استفاده از تکنیک راپل کاری و کار با طناب جهت نصب توری مرغی در بالکن و حیات خلوت و پوشاندن پنجره ها و پاسیو با هزینه ای مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما میباشد**

نصب توری مرغی در بالکن و حیات خلوت ، پوشاندن پنجره ها و پاسیو با توری مرغی ، نصاب توری مرغی

شرکت ارتفاع کاران افرا

image
image